ANDRA AKTIVITETER

Rosensällskapet i Skåne (www.nyponet.se)
Vi samarrangerar vissa aktiviteter. Ta gärna ett titt på deras program. Det finns möjlighet att ta del i mån av plats.

Sölvesborgs Trädgårdsförening (www.solvesborgstradgardsforening.se)
Vi samarbetar och det finns möjlighet att del ta i deras aktiviteter och resor.

Göinge Trädgårdssällskap (www.goinge.tgs.se)
Vi samarbetar med Göinge Trädgårdssällskap och det finns möjlighet att del ta i deras aktiviteter och resor.

NOTISER

Lennart Qvarsell, Sandv. 11 i Gualöv, tel: 0760 182413. Visar och säljer fuchsior. Ring först så du vet om vi är hemma. Vi minskar ner efter hand, Årets utställning blir begränsad.

Bromsat släp med galler Uthyres av Åke Ekstrand, Bäckaskogsvägen 2, Bäckaskog.
100 kr/dygn.  Tfn 044-531 00

Unik trädgård med massor av rariteter hittar du på adress Ängsringen 26, Karlshamn.
Ta kontakt med Rolf eller Britt-Marie Svensson för visning. Telefon 0454-141 94

Har du problem i trädgården eller behöver råd om trädgården tag då kontakt med trädgårdsrådgivare Yvonne Henriksson Hushållningssällskapet i Kristianstad Telefon 0768-63 95 75.

Denzab AB Arborist, trädfällning, stubbfräsning, plantering och trädvård. Har motorsågskörkort.
http://www.denzab.se tele 044-21 80 00 info@denzab.se

INKÖPSSTÄLLEN med rabatt
Ta med giltigt medlemskort, som uppvisas INNAN personalen slår in varorna i kassan!

Solhaga Gardencenter, tfn 044-12 82 14. 10 % rabatt på ordinarie pris på inomhus och utomhusväxter. Förmånen gäller 1/1 – 31/12. För att rabatten skall gälla MÅSTE medlemskort och legitimation visas upp INNAN personalen börjar slå in varorna i kassan. Ej rabatt på snittblommor och arrangemang. Medlemsrabatten kan inte kombineras med STAMMIS-kortet (vårt kundklubbskort).

INKAS I BLOM Trädgårdsdekorationer. 10 % rabatt för medlemmar Öppettider finns på hemsidan www.inkasi.com

Stensjö säteri i Gualöv 044-546 60. Barkmull och dyligt.

Tages i Söndraby Oppmannavägen 480, 290 37 Arkelstorp, tfn 070-537 15 05. Presentartiklar & heminredning blommor & blomsterarrangemang, möbler, kläder, konst, begravningsdekorationer. 10 % rabatt. Visa medlemskort!

Park & Trädgårdsmaskiner.  Karlsgatan 17 (på Vilan), 044-12 23 74 , info@parkochtradgard.se
Robotgräsklippare, trimmers, handredskap.  Vi har alla maskiner till DIN trädgård.
10 % Rabatt på reservdelar vid service av maskin., 5 % Rabatt på alla maskiner (gäller på Ordinarie pris)